Så jäkla rätt!

Glaaad efter mina 2 dagars praktik =D det kändes så rätt att vara där, insåg verkligen att det är så här ja vill jobba. Motivationen till att plugga till tentan höjdes verkligen. Allting höjdes. Jag ser framemot att lära mig en massa.

Jag gjorde verkligen ett bra val att välja bort läraryrket och jag är tacksam att ja kom in på arbetsterapi programmet med tanke på hur många det var detta år som verkligen sökt till högskola. Var helt lyrisk igår när ja kom till Hannes o berättade om allt ja fått varit med om att observera=) Va riktigt glad! Kände verkligen inte så när ja praktiserade som lärare. Det är så här det ska kännas när man valt rätt! Om 3 år har ja en högskoleutbildning, och får jobba med det ja längtar efter att få jobba med. Bara tanken får mig att le!=D

Nu har ja precis varit o handlat med älskling på willys, skönt att ha lite mat hemma igen! har smällt i mig nudlar o grovmacka o ska börja plugga till tentan! som är på fredag...:S Om några timmar väntar ett projektmöte. På måndag ska det ju redovisas! Ska bli kul o träffa alla i sin projektgrupp också in real life!=D haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0