Uppdatering!

Jag lever! och jag ska, jag ska skärpa mig med bloggandet =)
Just nu är min kamera död så inga bilder på lägenheten ikväll, men jag LOVAR! I morrn (A)

Jag mår okey nu iaf, lite ensamt i lägenheten är det väl allt.. trött på jobbet, känner att ja behöver nått nytt men vill jobba mkt nu eftersom ja fått en hyra att betala :P
Men jag trivs iaf på jobbet :) men nått nytt måste hända tror ja^^ gärna nått bra.
Mer som hänt är väl att ja just nu tappat matlusten:/ , inne på min andra dag... jag vet inte alls vad som är fel. Jag blir illamående bara på tanken på mat just nu, jag vet inte om de är nått som oroar mig innerst inne... men matlusten kommer nog tillbaka =)
Fått i mig lite grann idag iaf!=)

Kommit på hur tråkigt de är att laga mat själv också!
När jag var på willys och skulle storhandla massa mat till mig själv så tänkte jag att nu fasen ska jag lära mig laga mat, riktig och bra mat!
dem senaste dagarna har jag mest levt på falafel och nudlar och stekta grönsaker känns det som. 1 gång sen jag flyttat in här har jag iaf lagat köttbullar o makaroner hehe, kokat ris 1 gång har jag också ...
Nått tips på hur man gör matlagningen och matlusten lite roligare och bättre när man bor själv?

Just nu väntar jag på att åka till min kära pojkvän, vi skulle egentligen sätt bio ikväll men han och hans vänner har varit någonstan men inte kommit hem än, så bion blev det ingen av dock:/
Får se när jag åker till honom nu...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du tappar matlusten kan kanske bero på att du har en ätstörning. Om inte matlusten kommer tillbaka inom några dagar så borde du söka hjälp. Du kanske är gravid :)

2009-09-12 @ 21:10:27
Postat av: Anonym

Önskar jag kunde komma med något bra tips!, problemet är att det kan jag inte, är jag själv blir det i stort sett bara kaffe tills jag blir aldeles skakig först då tar jag något att äta. hur smart är det på en skala?, och några råd då ifrån mig skulle tyvärr bli falska och eka tomt...

Sköt om dig!

2009-09-12 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0