Trött men glad=)

Har precis varit nere i tumba och handlat 2 äpplen, ett nudelpaket och c-vitamin, jag köpte inte c-vitaminen mest för att få i mig själva vitaminen mer för att de är galet gott att dricka! sen är det bra för mig eftersom jag knappast har råd att bli sjuk heller^^

Sitter just nu med äpple, och c-viamin och ser tv:D
Är galet trött... kanske ska man ta en powenap nu innan ikea...
ska fota lägenheten också:D dock har inte matbord, stolar, sängbord och förhoppningsvis bokhylla kommit på plats än men kan fota igen då och visa hur reslutatet blev;)
Jag trivs iaf! dock känner man nu att det börjar bli lite ensamt... men de är som Hannes sa man vänjer sig efter någon vecka.

Antar att de blir fler blogginlägg lite senare, nu ska jag dricka mer kaffe och se lite sex & the city, nog druckit ett x antal glas kaffe idag, jag tror kofeinet har slutar värka på mig nu dock efter överdosering^^ men ett försök till att bli pigg är det värt, funkar det inte blir det en powenap;)

puss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör en "bloggpolare" lite orolig här nu. Äpplen och nudlar?. Snälla säg att du åtminstone köpte lite frukost tills i morgon bitti?, en liten chokladbit att mumsa på under kvällen eller kanske en pizzabit.Typ noll kalorier då hjälper inget kaffe i världen!! inte ens kaffe i glas =)

2009-09-03 @ 20:21:36
Postat av: issaa

Tack så mycket gumman! :D <3

2009-09-04 @ 22:40:56
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill se hur lägenheten ser ut nu nyfiken :) var ett tag sen du skrev..

2009-09-07 @ 22:46:39
Postat av: Anonym

Har grannen skärpt säkerheten på sitt trådlösa nätverk Emma ? =)

2009-09-08 @ 22:33:38
Postat av: jane

Uppdatera!

2009-09-09 @ 16:27:28
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0