Smått nervös...

Än så länge har jag internet mkt beror på att vi ännu inte flyttat än. Det lär bli vid 19 någon gång...
Just nu håller jag på att städa mitt rum och badrum så gott det går. Vill inte lämna allt för mkt skit efter mig liksom haha^^
Jag börjar bli nervös... tänk att jag, efter 9 år hos Kicki ska flytta hemifrån...!

Kicki tog hand om mig när jag var en vilsen, ledsen 11 åring.
Mådde psykisgt dåligt då efter mammas bortgång och pappas psyk och alkholproblem.
När jag tänker tillbaka på dem 9 år jag bott hos kicki så har jag verkligen insätt hur mkt fint hon gjort för mig.
Hon behövde inte ta hand om mig, men hon brydde sig och tog emot mig till familjen med öppna armar.
Hon har gjort mkt för att försöka se till att jag ska må bra! och de gör jag verkligen!:D

Just nu håller jag på att städar mitt rum, kicki verkar på bad eller stressat humör... hmm hoppas hon kan vara lite glad idag iaf, annars blir det rätt tråkigt att flytta.
Ska fortsätta med rummet nu:D
Skriver ett inlägg till sen innan jag sticker;)

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra :) skönt att få eget.

2009-09-02 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0