Myskväll? njaa...

Är hos pojkvännen nu, precis ätit massa tacos!
Då menar jag typ massa haha. Trots noll matlust och att ja lika gärna kunde ha klarat mig utan mat så går tacos eller dvs köttfärs och såna där chips alltid i =) iaf när man har sällskap. Ja och hannes skippar alltid brödet och alla grönsaker och sånt=) billigare så!

Hade tänkt mig en mysig myskväll, men hannes har varit på boda borg idag och somnade:/
inget o göra åt antar ja..
O nej! min icke matlust beror inte på att ja är gravid eller ätstörning, jag tror att de är nått annat, nått ja känner mig ledsen för... vad de är vet ja bara inte riktigt än :(

Ska nog se film nu , sen krypa ner me Hannes.

kraam på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att du går runt och känner dig ledsen. Men beror mattristesen på det kanske det är enklare än om det skulle bero på ätstörning åtminstone, så lite typ =( + =), både bra och dåligt. Önskar dig en glad Måndag!(med massor av smaskigt käk)

2009-09-13 @ 23:46:55
Postat av: carro

var är bilderna som du lovade på lägenheten? :) du lova att du skulle lägga upp dem i söndags, nu är det tisdag och jag ser dem fortfarande inte =) hehe..

2009-09-15 @ 12:36:42
Postat av: jane

UppdaterA emma!

2009-09-19 @ 12:54:02
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Carro

Varför säger du att du ska skärpa dig med bloggningen? Du gör ju Ldrig det, du bara säger en massa. Som bilderna på din lägenhet som vi skulle få se för en vecka sen.. Kom igen :)

2009-09-20 @ 13:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0