Halllå:D

Jag försökte blogga igår men mitt internet va knäppt men nu funkar det iaf:D

I morrn flyttar ja, de kan hända att de inte blir några blogginlägg på några dagar tills jag skaffat internet=)
Det är nått speciellt med att flytta, ett steg mot vuxen livet, ja vet egentligen inte alls om jag är redo men ovasätt någongång så måste man ta det här steget, kan ju inte bo hemma för alltid:P

Det var kaos i mitt rum igår! så mkt saker man har...
Var och såg lägenheten också idag, nystädat och jätte fint!:D Kommer bli fint sen när man får in alla saker =)
Älskling kommer sova med mig första natten i lägenheten, mysigt och tryggt att ha honom brevid mig<3

Planerna i morrn :
* jobb 7-14
* Hem och packa ner det sista
* På kvällen flytta in saker

Som tur är tog jag ledig från jobbet på tordag, skulle kännas för stressigt annars...=)
Har hela tordagen då att fixa i lägenheten och sen kanske åka in till stan för att fixa mobilt bredband.
Sen på kvällen på tordag så ska jag och Kicki ( min fostermamma) åka till Ikea och handla möbler !:D

Funderar även om jag har tid innan att vara med på gårdens boul "invigning":D
Haha måste ju lära känna grannarna lite liksom^^ iaf säga hej.


      
Kaos!

Som tur är ser det inte ut så nu, men jag blev en aning stressad igår när rummet såg ut så^^

                                                                                                                                          Nu ska jag sova , upp tidigt i morrn för jobb sen väntar en lååång dag;)
godnatt puss*

Kommentarer
Postat av: carro

hoppas allt går bra med flytten :)

2009-09-02 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0