Fööörlåt!

Nu har jag från och med ikväll lovat min trogne läsare och vän Jesscia att skriva i bloggen=)
Jag har tänkt många kvällar att ja ska skriva och sen sätt kommentarerna men sen står det still i hjärnan och jag vet inte alls vad jag ska skriva. Men från och med ikväll kommer jag uppdatera bloggen, this time I promise :P

Bilder på lägenheten som jag lovat att visa :D

Hallen, dock dålig bild. men tapeterna är fina iaf:P



Mitt matbord=) jag funderar på att byta ut stolarna dock, dem gillar ja inte. Ovanför matbordet är det en loft säng därav syns stegen , om någon inte förstod det alltså haha.




Min säng :D jag kommer köpa något fint överkast och stora kuddar sen, så att det blir lite "soff" liknande :P



Min lilla tv, också en rätt dålig bild. Datastolen ska inte stå där, den ska ner i källaren så fort jag får ställa in saker där, tv:n vill ja byta mot en större platt tv. Inte för att ja tittar på tv, En platt tv är mest fin att bara ha:D

Mitt lilla kök. Ganska nyreonoverat, det negativa är väl att de är litet man får nog max in 2 personer där! Isa och jag lyckades men det var trångt då! Men jag gillar det ändå:D lägg märke till min kaffe bryggare, en viktig sak i ett kök!

Det är lite saker som jag vill handla för att få det som ja vill ha det, än så länge trivs ja väl men inte till 100%.
Men det ska nog fixas med en liten sväng till ikea och troligen indiska:D Men nu har ni fått sätt bilderna jag lovat 1000 miljon gånger att lägga upp iaf:D

Idag har det varit en bra dag! =)
Träffade äJohanna, det blev fika och shopping:D sen gick jag och simmade i ca 35-40 min. Riktigt skönt men tråkigt. Men ska nog dit i morgon eller på fredag igen iaf =)

Jag skriver mer i morrn , ska jobba i morgon men känner mig riktigt pigg! varför kan de inte vara tvärtom?
Kan bero på kaffet som jag drack i mina fina glas.. eller ?? :P haha.
Aaaw typiskt mig iaf att dricka kaffe sent och sen vara pigg hela kvällen och vara skittrött i morgon istället.
Ska iaf lägga upp en bild i morrn på mitt fina inköp:D

Ha en bra kväll. Puss *



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin lägenhet. Ser ut som takvåning brukar kunna vara riktigt mysiga med brutna tak osv. Hoppas det finns hiss om inte annat så för inflyttningens skull =). Sköt om dig!.

2009-09-24 @ 11:01:52
Postat av: Petra

Fint :)

2009-09-24 @ 11:45:27
Postat av: jessica

äntligen gumman:D haha håll i de här nu me bloggen!!!

2009-09-24 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0