En toppen kväll:D

Nu är jag hemma ifrån Alexandras syster i Alvik, där vi sov i natt.
Har haft en riktigt kul kväll:D Alltid roligt att umgås med människor man inte brukar umgås med:D

Dagen började med att jag vaknade upp med älskling=), sen vid ca 13,30 mötte jag upp Alexandra och Emilie, åkte in till stan och shoppade:D och handlade lite dricka till kvällen. Fikade och åt middag inne i stan sen , sen till Alvik där vi förfestade länge, var nog inte inne på krogen för än vid ca 00,30, så det blev en ganska kort utekväll, men det var toppen ändå:D

Snart bär det av på middag hos familjen i grödinge:P
Ska betala två hyror idag också, passade även på att överföra pengar till sparkontot så jag inte lever upp min lön haha. Måste vara sparsam denna månad eftersom jag inte tror min kommande lön kommer bli sådär toppen precis...

Ska iväg nu men lägger upp bilder ikväll:D
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0