Back from work..

NU är jag hemma, det blev en ca 1 timmes promenad hem från jobbet idag :D
Från jobbet i tullinge hem till solbo i tumba. Riktigt skönt nu när man kommit hem och känt att man gjort något bra idag, ja förutom att hjälpt alla gamlingar på jobbet då;)

Hade svårt att somna igår, som dem flesta kvällarna nu förtiden.. Har nog sovit ca 2-3 timmar i natt men känner mig riktigt pigg ändå:D

Nu ska jag dricka lite kaffe, försöka få i mig något att äta då matlusten inte är på topp.. och sen damsuga och städa lite tror jag :)
Köpte lösnaglar igår också, fast korta, tänkte klistra fast dem idag och hoppas dem håller på jobbet:P återstår o se, men de är nästan omöjligt för mig att få egna långa naglar, har en förmånga att bita på dem och nagelbanden.. bad! Hannes tjatar jämt på mig att inte göra det:P

Va händer i helgen för er?
Min helg är nästan planerad:D
I morrn ska jag på surströmingskväll med älskling, hans familj och släkt. Har aldrig ätit surströming, har alltid hört hur äckligt de är, men jag älskar fisk, nästan all fisk så det ska bli kul att smaka och se om de är så äckligt som alla säger att de är:P Men det ska bli mysigt att träffa Hannes  och hans släktingar=)
Sen på lördag ska jag nog ut med två vänner, ska bli riktigt kul!
På söndag ska jag hem till familjen. Kicki ska visa mig hur jag betalar in min hyra. sen måste jag ge henne pengar för förra månadens hyra. Nu försvann mina pengar:(
Tur att det är lön på fredag:D
Men de ska bli mys att träffa familjen, saknar dem nu när jag inte träffat dem på ett tag.

Nä, tillbaka till kaffet som kokat klart:D Läger in en bild sen på mitt fina inköp igår:P
Puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAARRGH surströmming, eh kan säga så här om vi någonsin kommer att springa ihop tja inte är det på en sådan skiva =)

2009-09-24 @ 20:49:39
Postat av: Emma

Hahah:D kanske blir på någon annan skiva då;P

2009-09-24 @ 21:23:31
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0