Vart på arbetsintervju idag :D

Japp idag var jag på min pojkväns mammas jobb och ansökte om timmjobb :P
Aaaw ni anar inte hur mysigt boendet låg på, precis vid naturen!
Det gick iaf jätte bra:D ska börja gå bredvid tordag kväll och måndag dag:P Hoppas på jobb sen^^

Idag känner ja att en liten förskylning har smygt sig in hos mig =( ni vet, ont i kroppen och halsen. Inte bra!!
Häller i mig c-vitmin nu, och i morrn ska jag fan byta ut mina äpplen till apelsiner i stället och hoppas det blir bättre =)
Kom hem vid ca 14 idag, har mest tagit det lungt faktiskt, ska försöka sova snart, känner mig död hehe.
I morrn väntas jobb iaf, så ska upp tidigt:(

Just ja! Firade ju bejbii igår:D
Om ni undrar vad han fick av mig så fick han en sak han önskade sig.
En bäddmadrass! anledning att han önskade sig det va nog för att han har en 90 säng hemma hos sig, sen är det ju alltid bra att ha om han har vänner eller så som sover över. Men ja har en tidens ibland att ta lite mkt plats i 90 sängen när jag sover över:P haha, eller så blir det för varmt, vilket gör att han ibland får ligga sömnlös:(
Men självklart är jag inte så snål att jag bara köper en bäddmadrass:P han fick även kudde, täcke, påslakan och lakan till:D Hela kittet liksom haha:P


Älskling fyller föresten 22 år idag!:D Grattis , Jag är så lycklig med dig <3

Kommentarer
Postat av: jessica

nu har du redan misslyckats me 1 inlägg om dan! haha du e rolig du emma:)<3

2009-10-07 @ 08:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0