Tvätt!

Idag gick jag upp ca 0650 för att tvätta..
Har ingen direkt lust att göra det i helgen så passade på nu när jag ändå inte börjar för än 14,00=)
När jag väl vaknat har jag ganska svårt att somna om, så efter att jag lämnat tvätten fixade jag frukost, tog fram datorn och tände lite ljus=)
Mysigt. 
Jag kom o tänka på en sak igår o idag, har velat ha lite lila inslag i lägenheten, försöka fixa lila lakan t ex, men nu när jag bytte till helt vita så har jag börjat gilla färgen. Den kanske inte ger en sån där mysig känsla men däremot är det fint med vitt:D
Man kan ju alltid ha lite lila saker i lägenheten så som ljus också, har ju t ex en lila nattduksbordslampa:P

hehe iaf!
Får se vad som händer fram till jag börjar, ska iaf fixa klart tvätten och duscha och försöka städa iaf.
O i morrn är det fredag:D
I like;P Får träffa min söta isa så! jag läängtar <3




Här spenderar jag just nu min morgon =)
Ha en bra dag! puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0