Trött!

Tråkig rubrik, men det är vad ja är idag...
Tänkte träna idag efter jobbet slutade 14, men jag pallade inte, det blev rätt sent igår hos hannes mamma, men mysigt va det:D
Angående det i förra inlägget att ja kände mig smått ängslig, ledsen, det tog ja itu med igår, och idag mår jag toppen :D
Jag känner mig faktiskt riktigt lycklig idag=) O jag har värdens finaste pojkvän <3




Jag saknar våren, sommaren! jag längtar efter att få använda solglasögon och klaga över hur varmt det är, och få fina fräknar=)

Skriver mer sen, nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe, och hoppas på att ja kommer kunna slumra till lite, min hals mår sådär idag, hosta som bara den.

Har jag sagt föresten att jag har möblerat om?:D Isa va smart o kom på en fin ide, nu trivs jag ännu bättre i min lilla lägenhet :P Isa är alltid bra hon ;) haha <3 And I miss you and Jesscia very much!!!

Jag visar bild på min lägenhet ikväll!=)

Puss*

Kommentarer
Postat av: jane

Vart e bilden på lägenheten?:)

2009-10-29 @ 22:09:10
URL: http://jaaney.blogg.
Postat av: dilsahkavas.blogg.se

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om mitt liv, min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

2009-10-31 @ 18:01:41
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/
Postat av: jessica

emma, du har ju tättmaskin??:D

2009-11-04 @ 08:39:32
Postat av: Anonym

Det finns säkert fler än mig som saknar ett nytt inlägg lite då och då!. Men har du ledsnat på att skriva så har du förståss.

2009-11-17 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0