Nyinköpta presenter och mys med älskling=)

Idag har jag varit o flängt och hittat fina fina presenter till Hannes:D
Han fyller ju inte år för än i morrn, men vi firar idag!=)
Är tillbaka i tullinge igen, hannes ligger o sover i soffan, o jag lanar vid facebook som vanligt ? haha.

OO jesscia du har rätt! 1 inlägg om dagen är inte jobbigt=)
Föresten saknar jag både dig och Isa massor! :( <33333
I morrn är jag iaf ledig:D
Ska på en arbetsintervju, smått nervös...
Det är ett demensboende för lite yngre dementa, jag längtar efter att få mer efarenhet och testa på lite annat=)
Hoppas det går bra bara..

Ska nog krypa ner hos Bejbii nu, I like!<3

Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till på arbetsintervjuven gumman:)

2009-10-04 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0