jobbar kväll ikväll =)

Idag ska jag till det nya timmjobbet och jobba kväll. Börjar 15 till 21,30.
Kommer komma hem sent, och sen att jag börjar 7 i morrn på akvarellen gör kanske inte saken roligare. Meeen jag klagar inte:D är glad för jobb! och det ska bli kul att komma till det nya timmjobbet och lära sig mer =)
Kvällen där är dock rätt seg, man börjar liksom lägga dem vid 19 eller nått, om inte tidigare. Är inte säker på vilken avdelning jag ska vara på nämligen..

Precis ätit en go macka som jag köpte nere vid ica nyss, nybakat :D Tänkte baka scones i morse egentligen men det där med disk gjorde att jag struntade i det. Som tur är finns det ju ica precis vid mig så det tog mig bara några mín att handla hem det och då slapp jag disken me:D hehe.
Köper nu aldrig bröd hem, det är verken nyttigt och kan man säga att de är jätte mättade också? nää.
O jag äter alltid bara 1! så istället för bröd äter jag nu lättfil med musli istället.
Men en sak tänkte jag på faktiskt och det var att för några dagar sen köpte jag hem en sån där lätt yougurt med vanilj smak, himmelskt gott. Men dock nästan för gott.. för igår när jag var hemma och sugen på nått mumsigt stod jag där i köket med en sked och yougurt packetet och åt, trots att jag inte alls var hungrig! Då insåg ja att nää... jag kan inte handla hem såna här goa frukostar, det blir att köpa hem den halv goa lättfilen istället.. såäre.

Haha intressant att veta?:D ohja! Nu vet ni det iaf.

I förrgår åkte jag till älskling, det var mysigt, vi såg den nya harry potter filmen. Helt klart värd att se:D
Somnade sent, och fick slita mig tidigt från den mysiga sängen där hannes låg o sov, men jag mådde bra hela dagen sen :D det gör jag idag med! Dock lite seg, tänkte träna idag egentligen , men har inte vågat kolla mitt konto för att se om jag har råd med de där gymkortet så de blev ingen träning, men nästa vecka ska jag sätta igång! I promise. Föresten gick jag aldrig på spinningen i tisdags, men gymmade däremot:D Halvkul.. Men skönt efteråt=) Är lite mer motiverad att träna nu faktiskt, så på måndag ska jag dra mig dit!:P

I morrn är det fredag, jag längtar:D
Ska hem till min fina Isa i trosa och ha myskväll. Det ska bli myss<3
Vad som mer händer i helgen vet ja inte riktigt. Vad ska ni göra ?

Ska fixa iodning här hemma lite nu, ska åka om 1 timme. Ha en bra dag;P
Pusssss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät ät yougurt så mycket du vill, det är du väl värd?. Värre saker finns att snöa in på =). Men för allt i världen glöm inte bort kaffet!!. Hoppas helgen blir kalas för dig efter dom där tuffa arbetspassen

2009-10-16 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0