Idag känns det bättre än förra inlägget=)

i fredags jobbade jag dubbelpass fast på två ställen, akvarellen på dagen och boendet på kvällen.
Men det gick bra =) Kände mig dock inte lika pepp på att jobba hela dagen och kvällen sen dagen efter.
Men det är mysigt att jobba där även om man var galet trött när man slutade 20 sen igår.
Somnade nog vid 10^^ helt slut.

Idag tänkte jag att jag skulle passa på att sova ut! nästa sovmorgon blir nog på tordag, om ja inte får jobb då, det vet man aldrig =) Men självklart vaknar jag pigg kl 8!!! Irriterande..

Så nu sitter man här iaf, ny duchad, påklädd med en kopp kaffe. Väntar på att hannes ska vakna o ringa mig. Han sa att vi skulle ses tidigt idag och handla present till hans mamma, vad som är tidigt för honom vet ja dock inte säkert, men tänkte chansa med att ringa 10,45.
Efter det ska vi iaf hem till hans mamma och fira henne =) Ska bli mysigt, men också mysigt att träffa bejbii, det var 1 vecka sen nu vi sågs...

En arbetskollega sa något som fick mig tänka efter lite i fredags.
En av personalen frågade mig varför jag såg så ledsen ut typ på jobbet.
Jag vaknade till och sa direkt nått med " nej jag är jätte glad!!!!" med ett leende på läpparna.
Den andra arbetskollegan sa: Emma du är jämt så glad, jag tror dig inte ibland.
Vi hade även vid ett annat tillfälle för några veckor pratat hon o ja, och hon förklarade för mig att hon såg när jag fejkade o inte, att man såg det i mina ögon typ.

Fick mig iaf att tänka till lite, alla är mänskliga, vi är inte jämt glada, kanske borde man sluta bita ihop alltid, och spela för folk när man inte känner sig tipptopp, en sak jag kanske borde sluta med, även om jag vill att alla ska se mig som den "glada" Emma jämt, hela tiden, 24/7.

Haha åh vilket säriöst inlägg det blev, men jag behövde skriva det. Idag humör idag är iaf: smått ängslig, men inte pgr mamma, det är för en annan anledning, men den ska jag ta itu med idag.

Hoppas ni får en toppen dag, jag ska röja upp lite här hemma och ringa Hannes, puss på er! <3

 



Mitt så kallade Emma smile, som mina vänner sa att det hette i skolan ;) hehe


Kommentarer
Postat av: jane

hehe emma smilet ja:D

2009-10-26 @ 09:15:59
URL: http://jaaney.blogg.
Postat av: issaa

Emma du ska inte känna att du alltid ska vara "Emma som alltid är glad". Alla har sina upp- och nedgångar. Jag finns här för dig i alla lägen. Det vet du. Man får vara ledsen, man får vara arg. Jag kommer ändå alltid att älska min Emma :*<3

2009-10-26 @ 10:15:10
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0