Helgen va great!

Jaaa, en lyckad helg:P
Jag och isa gick ut i fredag, en super kväll, roligaste utekvällen av dem senaste faktiskt:D
Förutom när vi väl var i tumba och isa insåg att hon glömt sin pånbok på nattbussen, som tur var fick hon tillbaka den dagen efter =)

I lördags tog jag det lungt, sen på kvällen kom älskling, åt pizza, tittade på fotbollen och myste <3
I söndags var det mest en tråk och seg dag.. ibland tkr ja inte om söndags, blir så jäkla rastlös... en anledning till att skaffa gymkort o gå o träna varje söndag kanske?
Inte så pepp, men jag måste!
Därför funderar jag nu på att gå en spinningspass i morrn i huddinge efter jobbet, eller innan om de nu finns pass då.. Jag måste!

Krypit ner i sängen nu iaf:P
En tidig kväll för mig ikväll... jag kan inte påstå att jag är så trött men rätt rastlös så sova är nog rätt bra, blev ändå inte så många timmars sömn för mig i natt.

Glömde ju att berätta dagen :D
Va på mitt nya timjobb, aaaw  jag trivs verkligen♥
Bra stämming, folk är glada, positva, och dagen går hur snabbt som helst. Att jobba kväll var mer segt, men innan jag hann blinka så var kl redan 14 idag! och det var dags för mig att sluta mitt intro. Jag hoppas att dem ringer mig och ger mig jobb timmar, men ska inte hoppas på för mkt. I morrn blir det iaf tillbaka till akvarellen, hemtjästen och jobba några timmar. Men jag trivs där med så no problemas, men vill mer tillbaka till kullabo. jag vill lära mig mer där och bli mer säker =) Personalen där verkade iaf helt underbara, iaf dem jag träffat och gått intro med:D

Ett långt inlägg, uppdatering i morrn!
Spinning eller ej? visar sig i morrn antar jag :D hehe..

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0