9 år..

Ibland önskar jag bara att jag kunde skrika åt alla att du kommer att komma tillbaka, men jag håller den smärtan och sorgen inom mig istället.

I går var det 9 år sen du dog, då du lämnade oss, då du somnade in lungt på sjukhuset med ditt dropp som du alltid kallade för något roligt namn men jag minns inte vad..
Då mitt liv förändrades, då jag slets från din trygga famn.

Men jag hade en bra dag igår! jag skrattade och kände mig lycklig, shoppade min min älskling Isa , och hade myskväll sen hemma hos mig =)
Det är nu på kvällen då jag ligger ensam i min säng med bara ett ljus tänt som jag tänker tillbaka på den 21 oktober 2000.

Jag vet egentligen inte vad jag vill komma i det här inlägget, kl är mkt och jag ska upp snart och jobbar från 07-20,30. Jag känner mig bara ledsen, kände bara för att skriva av mig. Jag saknar henne! <3 Jag saknar henne så mkt att det gör ont.

Men även om tiden passerar iväg från den dagen kommer jag alltid vara en del av henne och det känns fint på något sätt <3

Gunilla Karlsson
Jag älskar dig mamma.. ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

älskling! du får alltis ringa mig om du är ledsen! även om klockan är 0300! snälla emma gör de nästa gång istället för att ligga ocg vara ledsen själv!

ja finns här dig!<33

2009-10-23 @ 15:05:27
Postat av: Anonym

Ingen ska behöva uppleva något sådant. Det gör ont att läsa. Att livet inte är rättvist har du fått lära dig den hårda vägen, jag kan bara hoppas och önska att du är stark nog för att göra det bästa av vad du fått och vad du har fått arbeta dig till. Och vet du??. Jag tror faktiskt det, du verkar försöka göra det bästa av vad du har så ofta du kan. Shine on!

2009-10-24 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0