valborg och praktik

Bara 5 dagar kvar på praktiken!
Måste erkänna att det känns väldigt skönt!
Min praktik har väl inte varit toppen direkt, snarare känns det som ett äldreboende än ett sjukhus, vilket känns tråkigt då man inte får se och lära sig så mycket nytt.

Nu är jag iaf ledig onsdag, tordag sen praktik fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag:D
Jobbiga 5 dagar, och tråkigt att vara där över helgen men snart slipper ja de där så det är bara o se det positivt wiie!=)

Valborg!
Hmm jag har få ord att säga om den, då jag inte minns så särskillt mkt heller haha.
Jag , isa och Hannes kompis Mange var iaf hos Hannes och fixade oss och åt middag och drack lite innan vi skulle iväg till den gyllende cirkeln där flera i klassen befann sig.
Fick helt enkelt i mig lite för mkt^^
slutade med att en viss Emma var rätt sömning och en aning borta under resten av kvällen. Men innan dess var det en riktigt kul kväll:D Så helt misslyckad va den ju inte, den kunde bara ha blivit lite bättre:P hehe.

Just nu är jag trött, ögonen går nästan i kors:P  men i morrn ska jag åka ner till Trosa och plugga med isa!:D<3
Innan dess blir det nog plugg i skolan. Stress stress, mkt plugg att göra klart!

Men om 1 månad tar jag studenten:D waay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0