Trötta Emma

Färgningen igår blev lyckad! Hannes va faktiskt riktigt duktig och nogrann =)
Dock skrämde han mig genom att säga att håret såg ut att bli svart undertiden då färgen var i. Jag fick nästan panik!!! och tvättade ut det efter 18 min istället för 20 :P haha. Men svart blev det iaf inte, de blev lite mer mörkt brunt med inslag av röd nyans typ.. hade gärna haft lite mörkare, men jag är jätte nöjd!:D
Försökte ta en bra för och efter bild på håret, bara som en kul grej liksom. Dem blev dock sämst, men sätter in dem ändå när jag kommer hem^^...

Va jätte trött i morse, och det blev inte bättre av att det regnade ute och att det blåste och var kallt. Jag blev på ett sånt där klagohumör som hannes kallar det^^ Som tur var gick det över så fort jag kom undan regnet igen :P

Nu sitter jag i skolan och väntar på Isa, vi måste prata projekt med våran handledare, verkar vara saker hon vill att vi ska ändra. stupid. Men har det rätt slappt i skolan nu så de gör inte så mkt=)

Måste försöka hitta en fin dop klänning, Jesscias Ella ska döpas på lördag:D
Saknar dig massa gumman:/ Isa och jag måste snart våldgästa dig! =) längtar <3

Kommentarer
Postat av: anette

Emma, jag tycker vi borde ta och försöka träffas snart!<3

2009-05-28 @ 14:55:49
URL: http://everything-.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0