Studentklänningen fixad =D

Igår var jag och handlade studentklänning i Kista C.
De gick dåligt först, riktigt dåligt, plus att jag var själv vilket inte var så smart alls, inget smakråd.
Efter ca 2 h hade jag gett upp, jag hade testat massa klänningar och hittade ingen.

Men inne på Salt där stod den!:D Min klänning!!!
En viss Emma blev riktigt glad.
Det är den klänningen jag förut visat i bloggen.
Klänningen satt hur bra som helst, köpte den utan tvekan =P

Bild kommer så fort jag kommit hem:D

Nu sitter jag i skolan, har ingen vidare studiekoncentration här så ska snart ta mig hem med 10,45 bussen.
Ska försöka vara efektiv idag! så jag kan sova och chilla i morgon=)
Både jag och isa är sugna på Viper på fredag.. dock är min ekonomi sämst, så vi får väl se=)

Nu ska jag försöka vara lite duktig här.. Vill bli klar! blööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0