På väg att bli sjuk...

Uh sitter i skolan och börjar känna förskylningen i kroppen.
Behöver hem och sova eller nått, har inte tid för att bli sjuk! =(
Hannes kommer till mig ikväll, me like =)

Behöver inte gå på msk lektionerna längre iaf:D
Fick vg där (typ de högsta man kunde få i kursen) så läraren sa åt oss som fick vg att vi inte behövde gå mer på dem lektionerna som är kvar.
Låg på G+ i sjukvård. Kan få vg om jag lämnar in en uppgift skriftlig istället för bara muntiligt=)
Glader! trodde ja helt klart bara kunde få G där, sjukvård är ett svårt ämne och ett av dem tråkigaste! så om jag fick ett VG där skulle ja bli hur glad som helst:D

Nu ska jag hem och vänta på bejbiii, krypa ner i sängen och se på en bra film.
Isa och jag tog iaf en kaffe på vårt favorit cafe i morse innan skolan, mysigt<3
Kommer sakna alla dem morrnar efter att skolan slutat då ja o isa myser på ett kaffe innan skolan och pratar om allt & inget.

Härligt att vara tillbaka i skolan iaf!:D

Kommentarer
Postat av: issaa

Jaa jag kommer också sakna mornarna:( Vi får allt se till att ha dem iaf!<3

2009-05-18 @ 20:15:26
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0