Ett till jobb:D

Hannes ringde mig förut när jag satt i skolan och vi pratade om studentinbjudningskorten.
Han fick mig att inse att jag inte fick vara lat när det gäller dem, dem måste ut snart! om folk ska hinna bestämma sig o så.. Tack älskling:D jag behövde en "spark" i baken för att komma igång med dem:P hehe.

Nu har jag bestämt mig för att köpa dem iaf! tänkte fixa dem själv först då dem blir mer personligare så, men det skulle ta för lång tid då jag inte vet hur jag ska göra dem och hur dem ska se ut.. ja vill få ut dem snart, nu i morgon? Det får bli i morgon antar ja,:P så det bästa är att köpa så går det fortare^^

Föresten!
Ett jobb i Tumba ringde mig för ett litet tag sen. Dem erbjöd mig jobb, dock timmjobb i sommar.
Men ja är lite kluven där, då jag tycker mkt om det stället i tumba då jag för 2 år sedan varit där på en arbetsintervju och fått jobbet (va dock tvungen o tacka nej då av någon anledning) Men stället var otroligt mysigt och personalen där verkade då helt jäkla underbara. dock synd att dem inte kunde erbjuda heltid i sommar, men däremot vore det skönt att få lite ledighet och jobba mycket sen efter sommaren. Dock leder ju det till mindre pengar hmm...

Får se hur mkt jobb jag får i Tullinge, om ja inte får så mycket där kan man ju alltid jobba lite på det stället i tumba också=) Men är iaf glad att dem hörde av sig:D

Nu ska jag sluta skriva långa och rätt meningslösa inlägg, ska ta tag i och leta adresser nu. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0