Klockan 06 på morgonen

Klockan är 06 och jag är pigg!!
klockan 05,30 ringde min klocka.
Hoppade direkt in i duschen och nu är jag hur pigg som helst! :D
Ja ska snart börja städa mitt rum tror ja, jag låg och funderade på det i sängen i går, att mitt rum såg ut som om det vart ett stort krig här eller att något. Sen hittade jag ett litet kryp i min säng:O Inte okey!
Det var nästa så att jag ville gå upp och börja städa med en gång, men hindrades då mina ögon inte ville hålla sig vakna.

Nu ska jag iaf börja städa mitt rum, ta en kopp kaffe och skriva inbjudnings lista till min student.
Funderar lite på en morgon promenad också, de är ju fint väder och bussen går inte för än 08,52 =) Så lite tid har ja iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0