Intressant uppgift!

När jag ändå bara är hemma utan så speciellt mycket ork så sitter jag och tänker på uppgiften jag ska lämna in i sjukvården för att kanske få VG.
Det ska handla om något man varit med om under praktiken, någon speciell händelse eller nått liknande som man varit med om där. Sen ska man skriva om omvårdnaden som den patienten fick och reflektera över hur man tänkte då osv, nått sånt iaf.

Jag ska nog skriva om när jag under praktiken var med om att ta hand om en döende patient. Några dagar efter att ha träffat honom dog han, ja fick vara med att tvätta rent honom, byta hans lakan medans han låg i sängen osv för att de ska vara fint när dem anhöriga sen ska ta ett sista förväl.
Mycket tankar som far i ens huvud då! tror det kan bli en rätt bra uppgift, för jag har en del tankar att reflektera över=)
längtar efter att börja o bli klar med den uppgiften nu, ska börja så fort mitt huvud mår lite bättre=)

Nu väntar ja på att Hannes ska komma, han sa att han skulle ta hand om stackars mig hehe.
Han måste även hjälpa mig installera en skriva så jag kan överföra mina bilder från kamera till datorn, uh ja är så oteknisk så de finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0