I skolan och pluggar

Hade en mysig dag och kväll med Isa igår:D
Sen blev jag klar med arbetsmiljö&säkerhet också, känns väääääääldigt bra.
Isa och jag sov i deras husbil och spelade monopol och drack gott vin.
Vi spelade monopol i ca 2 h, tilslut insåg vi båda att detta skulle kunna fortsätta i evigheter tills någon av oss vann, så vi gav upp :P

Nu sitter jag i skolan, tog en 10 buss ifrån Isa.
Lite duktig känner jag mig iaf, tänkte sitta här tills hemsjukvården är klar.
7 frågor kvar och det lär ta sig en tid då jag vill ha kvar mitt MVG där och måste därför skriva rätt långa svar och utveckla osv, blir säkert bra=)

Ska hem sen och fixa med studentkorten osv. Ingen vidare rolig dag, men snart är det tisdag och då blir jag ledig ett par dagar :D wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0