Hemma i sängen

Nu är jag äntligen hemma i min sköna säng.
Ska snart sätta på en film och vila kroppen, den är slut, bara att gå upp för trappan känns som att man efter sprungit ett antal mil...
Ligger iaf och dricker kaffe och ätit lite 75% choklad som ja fick av kicki igår. Dock känns det som att inget smakar, de är som om smaklökarna vore borta...  men nog om detta ointressanta.

Ja satt och kollade igenom min kamera.

  

Hittade dessa bilder. Detta är beviset på varför tjejer alltid dröjer i provhyttar haha:P

Ja gillade iaf den lila linnet ja provade, dock va kjolen och linnet inge vidare ihop. Men ja får inte prova kläder! för ja är pank som en lus.. eller nja nästan iaf. Så mycket som ska betalas nu.
Måste köpa : studentskor, betala maten inför studentmottagningen (dör ryker nästan 2000 kr!), ge isa 100 kr, köpa någon liten svart väska som ja kan ha på studentdagen, fixa håret inför studenten, samt naglar..

Ni ser! uh.. mina pengar bara försvinner.
Men snart är det iaf sommar! ser inte framemot jobbet, men ser framemot värme, och kanske en utlandsresa? (A)
Sen kommer ja ju kunna tjäna pengar också i sommar o de tackar man inte nej till :D

uh nu måste ja försöka vila mitt stackars huvud tror ja, äta mer alvedon och kanske plugga lite..


Kommentarer
Postat av: issaa

hhahaha nej men usch vilka bilder!

men jo du har rätt, thats why girls är så sega ;D

2009-05-21 @ 16:42:13
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0