Färga håret!

Nämen Hej!
Jag är "ledig" idag, eller trodde att vi var det först iaf, sen fick ja reda på att vi hade projekt trots allt.. aja inte mkt att göra åt nu, får prata med Rita i morgon:)

Dem få saker som hänt under dem dagarna ja inte skrivit blogg:

* skrev svenska nationella igår, de gick halvdant.. men skönt o få ha gjort det!

* Skrev 3 kontakt på mitt sommarjobb igår, ska få lära mig gå på 3 olika ställen i Tullinge, inom hemtjänsten alltså;) De blir nog bra, även om jag mesta dels kommer få vara på Akvarellen=).
Fick även träffa lite av personalen på Akvarellen också, och några av dem kom ihåg mig vilket var super kul! var trots allt 2 år sen ja jobbade där.
Om 2 veckor ska jag nog få gå på instuktion där, 2 dagar!! aa. dem har nytt system så ja är rädd att ja inte kommer kunna rutinerna på bara 2 dagar...

* Isa sov hos mig igår tills idag, va super mysigt:D måste göras om oftare sötnos!

* Har haft en mysig helg med min älskling. Köpte även studentskor i söndags.

Ikväll ska jag till Hannes, han ska färga mitt hår:D wiie.



Hannes påminde mig om att de ska bli varmt i helgen!:D nice! Då ska jag se till att bli fräknig och förhoppningsvis få lite färg på min vita hy haha.


Kommentarer
Postat av: issaa

japp, det måste göras oftaste! <3

då får vi se till att ha pengar till

ben and jerry ;)

2009-05-28 @ 17:57:20
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0