Dåligt väder är iaf bra plugg dagar..

De blev aldrig någon morgon promenad för mig. Ja orkade inte haha. Uh pinsamt att ja är så lat.
Sitter och tittar ut på det fina vädret nu?! För bara en kort stund sen va det ju jätte bra väder och nu ser det ut som att det snart ska börja regna..:(
Fast.. kanske lika bra det. Jag behöver ändå sitta inne & plugga.
Sitter och skriver min sjukvårds uppgift nu. Det går rätt bra, men trodde dock att detta skulle bli flera sidor och nu är jag snart klar och knappt skrivit 2 sidor. Aja, det är ju trots allt inte sidorna hon bedömer utan innehållet=) Jag vill ha mitt VG där iaf!

Mycket plugg snack o mindre gjort...
Ja funderade på att först åka in till tumba en snabbis o köpa lösnaglar för att testa hur bra dem sitter så jag vet innan eftersom ja vill ha såna till studentdagen^^ Nu är dock inte vädret lika lockande så jag skiter i det... haha uh vilka problem^^ Nog om detta onödiga.

Nu ska jag faktiskt gå ut en snabbis för att bli pigg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0