2 dagar till...

Sitter i skolan just nu, har varit dålig på att blogga nu den här dagarna men praktiken har tagit sin tid.
Det sög att jobba helg! Att vara på praktiken en fredagskväll för att sedan gå upp kl 05 dagen efter kändes sämst, kändes inte alls som en helg... Men fick iaf komma hem till en Underbar Hannes i fredag!:D och sen i lördags åkte vi hem till mig och grillade med familjen och hade det mysigt=)

Nu är iaf den helgen över! och nu är det bara praktik två dagar till. Jobbar kväll idag, så därför jag nu sitter i skolan och tänkte beta av lite plugg.
Har hängt lite i tumba, provade en klänning, köpte chocklad till praktiken som jag ska ge i morgon och sen har jag äntligen skickat iväg mina inbjudningskort!:D

Blir ledig efter tisdag kl 15. Dock blir det inte mycket slapp, ska nog försöka vara i skolan tidigt varje dag och plugga sen ska jag iväg till stan eller Kista och köpta studentklänning=) Ja är alltid sen med allt... ingen bra vana, men de blir nog bra =)

Inte alls långt kvar till studenten!:D känns dock lite läskigt... gaah! kommer sakna skolan mkt, väldigt mycket, nästan så att jag njuter av att vara här nu. De trodde man trotsallt aldrig att man skulle känna..

Kommentarer
Postat av: mogi

vad roligt att du vill vara med i vitamin tävlingen, tyvärr har du missupfattat uppgiften, du ska skriva ett inlägg i din blogg för att sedan lämna länken till inlägget som en kommentar i min blogg, men det är inte försent ännu =)

2009-05-13 @ 10:38:18
URL: http://mogis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0