waay

Ja har totalt glömt bort o skriva här. Kan nog bli en förbättring=)
Ja mår iaf toppen!


Vad som hänt undertiden ja inte skrivit kan nog beskrivas som ganska kort.

Ja har varit mycket med älsklingen vilket är lika underbart o mysigt som alltid , i onsdags hade ja och Isa myskväll vilket resulterade i en mycket bra kväll!=)

Denna helg har ja spenderat med bejbii:D
I Fredags var vi bara hemma hos mig och tog det lungt och i lördags passade vi mina små kusiner. Just nu är han sjuk dock.. tråkigt:/<3

Idag borde ja har pluggat men koncentrationen är sämst och ja måste sätta igång nu antar ja om ja ska bli klar med mitt svenska tal om familjens betydelse för ett bra liv ikväll!

Puss*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild =) jag är så glad över att du mår bra! älskar dig gumman

2009-03-10 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0