Trött..

Ja är trött och borde väl sova antar ja.
Försökt fumla lite med mitt tal nyss men de går bara sämst sämst sämst.. blir bara allmänt flummigt och upprepande..och för långt :/ ajja nya och sista tag i morrn, på tordag ska jag hålla det och ja känner mig inte alls pepp på det.. 

Saknar min sjukling massor! Lite rädd o bli sjuk nu ja med.. men hoppas på det bästa.
Tänkte skriva om min mysiga dag idag, men orkar verkligen inte just ikväll så berättar om det i morgon=)

Nu blir det sängen, sen vid 09,30 blir det projektplugg med Isa hemifrån. Skönt att slippa åka tidigt till skolan!
Ska nog gå upp rätt tidigt och fumla klart med mitt tal innan, dock ska jag berätta om ett känsligt ämne som berör mig mycket. Ska berätta vissa delar i mitt liv och de får mig bara att tänka på otrevligheter, thats nooot good,
Känner dock ändå att ja tror att ja kan få klassen att lyssna mer på mitt tal om ja tar exempel om mig själv i talet, läraren tyckte det med så de ska nog gå bra ..  

Men ska nog ändå sova nu istället och tänka på annat.



Godnatt!*


Kommentarer
Postat av: awerwae

kan du inte skriva ut ditt tal:D

2009-03-11 @ 22:32:18
Postat av: Svar: Anonym

haha kanske sen efter att ja framfört det:D

2009-03-12 @ 01:25:09
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0