Projekt..

Ja är trött.. ja vill sova men sånt har ja inte tid med^^
Ont i magen har ja också. Ingen bra morgon med andra ord. Samtidigt med detta så måste jag och Isa träffa vår jooooooobbiga handledare idag eftersom vi ska arbeta med vårt projekt...

Hon är en sån som kan säga en sak tuuuuuuuuusen gånger. Det blir rätt tröttsamt. En sak som kanske max tar 10 min att säga för henne säger hon om 100 miljon gånger att man tillslut blir helt förvirrad och irriterad då hon tagit massa onödig tid ifrån vårt projekt.

Ja och Isa försöker alltid hålla oss undan för henne på dagarna i skolan, annars riskerar man att bli fast med henne i säkert minst 30 min där hon står och säger saker som man redan vet haha.

Nu ska vi vara duktiga iaf, jag ska ringa en organisation nu och fråga lite saker! wiie, nooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0