Pratik

Ja gick ut i lördags ändå..=)
slutade med en trevligt kväll med johanna, malin och Anna. Åkte sen hem till älskling och sov där =) Fick dock vänta i Tullinge i 40 min ca eftersom Hannes var inne i stan^^ men det var det värt:D
söndags chillade ja och Hannes mest.. sov till typ 2.. men det behövdes^^

Just nu sitter jag i tumba och väntar på min buss..
På praktiken idag fick ja ta blodsocker på några patienter , även testa att ta ett ven prov på en kille som jobbade där^^ Alltid kul och få sticka folk:P haha.

Det var iaf inte det lättaste idag att komma upp till praktiken. Sov hos Hannes och skulle upp tidigare än honom. så när ja skulle gå låg han i sängen och sov, man blir inte det minsta avis..när man själv också är hur trött som helst och ser någon annan som får sova= P
Men kom iväg iaf och dagen har flytit på snabbt.

Nu ska jag hem och fixa lite, sen kommer bejbii lite senare=)
Ska gå till Bussen nu! puss*


Kommentarer
Postat av: issaa

jo jag var ju "sjuk" så att säga :D:D

2009-03-30 @ 16:56:44
URL: http://isabellehogman.weblogg.se
Postat av: Anonym

mer bilder och mer inlägg :)

2009-03-31 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0