Ensamma barn som flykting

Så lyder min rubrik och det är det jag håller på att skriva om nu.
Uh måste vara klart denna vecka så ska nog försöka bli klar med det ikväll.. och min hjärna står helt still just nu.
Ska nog upp och fixa lite kaffe snart så jag piggnar till^^

Kom på att jag inte berättat om mig helg, nu när jag ändå inte har så mkt bättre att skriva om:P

Fredagen: jag och Isa gick ut på viper!=)
Kort sagt om den kvällen:
Jag hade självklart jätte kul med Isa men det blev för mycket vin för min del!
Mer detaljerat tänker ja inte skriva om haha.

Lördagen var jätte mysig. Hannes och jag hade 1 månad tillsammans så vi myste för det mesta hela dagen och såg på melodifestivalen, åt go mat o onyttigheter.

På söndagen så åkte jag hem och bara tog det chill.

Just nu somnar jag typ, och det är inte bra eftersom jag behöver plugga både på den här disskutionen och så måste jag öva på mitt tal. Ska nog hälla i mig lite kaffe^^
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0