Underbart väder!!!

När Hannes väckte mig i morse så blev ja pigg direkt genom att bara titta ut, de känns som om de va länge sen de va sol nu! Bev på riktigt bra humör:D

Idag ska jag iaf åka in till stan och leta jeans. Ja vill ha ett par ljusa jeans, gärna med slitning :P gärna så billiga som möjligt, pengarna bara försvinner just nu... så billigt är bra för mig^^

Ska hem till Hannes ikväll också:D perfekt också då jag ska jobba i morrn och har tio min till jobbet ifrån Hannes :P De är nice.
Mer som hänt är att ja nyss hällde ut mitt kaffe i sängen, Jag är klantig=(



 


Kommentarer
Postat av: issaa

det komme att hända, tro mig! :p

2009-06-17 @ 07:59:20
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0