Studenten över..

ja har varit kass på att blogga nu efter studenten:P har varit en del och inte tänkt så mkt på att skriva blogg, men nu är jag igång igen :D

Studenten va awsome!:D Helt klart en av dem bästa dagarna i mitt liv<3



Det började med champange frukost hos Rebeca i klassen, efter det bar det skrikandes av till skolan där vi tog klassfoto och pratade, skrev våra namn i allas mössor och sen åt vi studentlunch. Isa och jag passa på att för sista gången ta foton på oss två i skolans toalett haha, de kommer vi liksom sakna.
 
 

Sen stod vi i regnet i södertälje centrum och väntade på att få gå till torekällberget där folk skulle vänta på oss:D skrikandes/sjungandes i småregn gick vi dit och där möttes ja av Kicki, patrik, Hannes och syrran :D



det hade dock börjat regna en del då, men ärligt talat så förstöde inte regnet nått av dagen! det som var lite jobbigt var väl att man blev kall och lite blöt haha. Jag var så jäkla lycklig när jag träffade familjen, syrran och Hannes, känslan var underbar :D Efter detta så var det flaket som gällde och som var riktigt kul! vi skrek, sjöng som galningar och drack champange:D



Vi åkte ett bra tag, efter det var man rätt små onykter så mötte upp Hannes och Patrik som hämtade upp mig med bilen som dem förövrigt hade dekorerat hur fint som helst:D

Mottagningen hemma var även den riktigt lyckad! underbara människor och fina saker hehe^^
Vid 21 ca så fick ja skjuts ut till Tullinge där jag åkte in till stan och mötte upp Isa och Issi, drog på en annans klass slutskiva, däremot va musiken där inte super så vi åkte rätt tidigt. Tog nattbussen hem till Hannes och sov med ett leende på läpparna :P

Kommer aldrig glömma studenten! den va hur lyckad som helst. Nu är det ett fint minne, hittils saknar jag iaf inte skolan, snarare vännerna och folket där<3

Det var studenten, har jobbat nu i två dagar, de har gått bra men kommer nog tröttna fort. Ska söka annat direkt efter sommaren. Är hemma nu och ska krypa ner i sängen och se på film, redan skrivit ett säkert allt för långt inlägg. Puss*


Kommentarer
Postat av: anette

Grattis till studenten tjejen<3

2009-06-11 @ 16:57:30
URL: http://dreamsandreality.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0