I morgon åker vi

Kom nyss hem från jobbet, första dagen att gå själv gick riktigt bra:) men stressigt, eller så är det bara jag som inte kan ta det lungt jag ville bara få allt klart så fort som möjligt, vilket gjorde att ja blev klar med mina arbetsuppgifter 45 min innan ja skulle sluta. Dock va jag tvungen att stanna kvar och göra ingenting till ja slutade... Men de va skönt att få ta det lungt och sitta lite innan jag skulle med min buss hem.

Nu är jag iaf hemma och ska packa... men va fasen ska man ha med sig?
Jag måste bli klar med packningen om bara ca 1 timme.. sen ska jag hem till Hannes igen och lämna packningen hos hans kompis. Gaah stressigt...
va behöver man ha när man i tre dygn ska befinna sig i någon liten stuga mitt i skogen ? Inte fina kläder iaf..


Kommentarer
Postat av: Anonym

öl cider vin lite torra kläder vad det verkar.

2009-06-18 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0