Fin i håret och redo för studenten :D

Jag fick vg på projektarbetet!!:D Jag är nöjd med vg, riktigt nöjd! =)

Just nu sitter ja i Tumba och väntar på min buss som går om typ 1 h 25 min... som tur är kan jag låna datorn till 14, då är det "bara" 45 min vid det kvar.. inte jätte kul kanske men vid det här laget är jag van:)
Jag är iaf nyklippt nu:D blev riktigt nöjd! får visa bild sen^^

Jag har även hittat en väska som jag kan ha i morrn, tänkte ha en liten väska först typ en svart liten pary väska, men så kom jag på att jag borde ha en lagom stor väska istället så jag kan få plats med drickan till flaket :D den är kanske inte super snygg dock.. men den funkar hoppas ja :) 

I kväll lär det inte hända så mkt, ska städa massor....
Shit jag tar studenten i morrn!!! kan nog inte riktigt fatta det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0