Det närmar sig:D

Nu är det två dagar kvar här på igelsta. Sjukt egentligen! I 3 år har jag gått här och det har gått hur snabbt som helst!!
Det verkar dock som att det ska regna på tordag, känns ju sådär lagom kul... får hoppas det ändras, glad så länge det inte regnar iaf . Måste hitta smycken och någon vit lång kofta iaf till studenten, sen även någon liten svart väska att ha kamera, slkort och mobil i.

Fixade iaf klipp tid i i morrn :D Känns iaf bra. Sen ringde hemtjänsten i Tullinge och bad mig jobba måndag och tisdag för att lära mig allt =) Hoppas dock jag börjar jobba sent i Juni, vore skönt med lite ledighet.

Nu är jag i skolan och ska ha två lektioner, sjukvård och gympa :P Ha en bra dag! puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0