Awsome!

Kom hem från Gotland igår, kan bara säga att jag hade riktigt kul:D
Mkt festande, roligt folk, är glad att ja följde med =)

     

Hade inte så mkt bilder just nu då jag inte lagt in mina:)

Kom hem från jobbet för ett tag sen, såg precis att ja inte ska jobba för än på torsdag igen, sen blir det jobb fredag och måndag, och sedan ledig fram till den 3:e juli. Rätt mkt ledigt, men samtidigt skönt eftersom de blir jobb sen hela Juli och två dagar i agusti.

Måste söka jobb i morgon, eftersom jag bara har jobb två dagar i agusti så är det dags att söka jobb lite längre fram...
Hade gärna jobbat på akvarellen nu när man kommit in i det, och personalen är underbara, iaf idag... det var rätt kul att jobba idag t ex när man träffar personal som är på bra humör och hjälpsamma:)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta :)
Lär bli sängen tidigt ikväll, de blev inte så mkt sömn på Gotland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0