Wiie jobb

Idag har ju som ja skrev innan bara varit en dag där jag suttit hemma och inte orkat göra nått speciellt, nyss ringde iaf jobbet och frågade om ja ville jobba i morgon från 07,30- 12,00. Tackar man inte nej till =) Även om dessa dagar blir min ända ledighet i sommar. Sen börjar ja ju jobba heltid i juli och agustie förhoppningsvis. Men folk jobbar i veckan, och då kan ja ju ändå lika bra också göra det =)

Dagen har gått rätt segt.. men nu kom det iaf sol och man borde kanske passa på att träna, ut o springa... Men ja är dålig på att göra saker som ja borde göra..  körkortet är ett bra exempel. Men de ska jag fasen ta!

Kollat lite på utbildningar också, men gav upp efter ett tag, ja är ändå inte tillräckligt studiemotiverad än för att börja plugga, men de är iaf kul att titta runt :D

Nu ska jag se klart en film och sen ut i solen och springa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0