Varit och tränat :D

ja skippade faktiskt filmtittandet och gick ut o sprang istället =)
De blev inte så långt och dum som ja var så stannade ja en stund nere vid vattnet så när jag sen skulle börja försöka springa hem igen så gick de inte så jätte bra, men försökte istället gå fort då och sen gjorde ja lite övningar hemma , typ mag, rump och ben övningar :P

Har precis duschat och nu känner ja mig glad att ja tog tag i det ja ville, de va riktigt skönt :D Emma ska bli fitt nu! wiie. Ska träna med älskling i morrn, då ska jag passa på att försöka lära mig fler övningar som man kan göra hemma :P perfekt då slipper jag köpa dyrt gymkort^^

Ska fixa lite hemma nu. i morrn blir det jobb och ja är pepp:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0