Trött efter kaos på jobbet...

Ja tkr inte om mitt jobb längre..
Varje dag är det typ kaos, folk är jätte stressade och klagade. Ingen rolig stäming någonstans.
Men bara att bita ihop, jobbar mkt nu i juli månad men i slutet av agustie får jag iaf ut rätt mkt pengar , de blir niiicee!

Hade planer att träna idag, ut och springa lite sen göra olika övningar, men ja tappade lusten när de regnade ute. Får bli i morrn, då blir det träning ovasätt regn eller ej, jag måste hålla mitt löfte att jag ska sätta igång nu med träningen försöka med 3 dagar i veckan iaf :D eller försöka... fel ord. Vill man något fixar man det helt enkelt =)

Tänkte gå en liten kvällspromenad iaf, sen hopp i säng. Måste vara pigg i morrn och tänka positivt på jobbet... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0