Lägger sig trött, dock pigg väl i säng...

En aning irriterande, har försökt se film, läste bok men ja ligger ändå bara o vrider o vänder mig..
La mig tidigt för att vakna pigg i morrn, ska upp tidigt då jag måste ta 06 bussen och innan dess ska jah hinna duscha.. aa. Kommer nog vara riktigt trött i morrn!

Ska ut med Isa i morgon iaf :D Ska bli riktigt kul, är ovan vid att träffas så sällan, så det ska bli underbart att träffa min Isa igen :D <3
Saknar älskling också.

Vet inte riktigt alls va jag ska göra nu, får nog stänga av datorn snart och försöka sova och bli trött igen..
godnatt *


Kommentarer
Postat av: issaa

japp, riktigt mysigt var deT! :D <3

2009-07-12 @ 17:30:37
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0