Goomorgon :D

Ja är en bad uppdaterare..^^

Jag är ledig nu fram till fredag så har för ett tag sen sagt hej då till älskling som sov hos mig och som skulle till jobbet, så nu sitter jag här... och funderar på hur jag ska spendera dagen antar ja?
Dem flesta jobbar, så om det blir fint väder kanske man ska ta sig ner till vattnet och ta årets första dopp kanske och lägga sig på bryggan och sola :D
Dock regnar det just nu, så det får vänta...

Det är annars toppen med mig :D

Angående anonym, vem du nu är? :) i förra inlägget :
haha kul att du tänkte på mig just då, Kaffe i glas är sjukt gott ;)



Nu ska jag försöka somna om... innan kaffet jag tog i morse i kopp dock gör mig pigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0