Funderare

Hm sitter och funderar på lite saker nu... och kommer inte fram till nått alls faktiskt.

Fundering 1.
En arbetskolega frågade om jag ville låna hennes lägenhet nästa vecka i 1 vecka i storvreten.
Niiicceee! men... lite små läskigt att sova i en helt främande lägenhet själv, feg som ja är! Sen har kanske inte storvreten sådär jätte bra rykte att vara en lung plats, sen kostar mat och sen känns det sådär att bara låna 1 vecka, skillnad om de hade varit lite längre, egentligen kan ja ju faktiskt sova hemma när det bara handlar om så kort tid, men de är iof skönt att testa på att bo själv med. Både för och nackdelar... måste bestäma mig i morrn dock.

fundering 2.
Jag vill börja träna! komma igång, men jag måste erkänna att jag tkr de är rätt jobbigt att träna efter jobbet, även om de är skönt efteråt. Jag är trött efter jobbet, och inte pepp någonstans att ta på mig träningskläderna precis.
Kanske kan jag då börja variera att försöka träna innan jobbet ? ut och gå i 40 min innan frukost, duscha, äta och sen ta 06 bussen som alltid. Jag är typ 90 % säker på att jag inte skulle orka gå upp 04 bara för att gå 40 min... men de skulle kunna vara värt ett försök iaf, dock är inte mitt syfte med träningen att bränna massa fett, mer att få fastare kropp. Så..
kanske var morgon promenaden inge vidare ide av mig?
jag får nog tvinga mig själv att träna efter jobbet istället antar ja.

Nu orkar ja inte fundera mer på onödiga saker. Men de där med lägenheten måste ja ha funderat klart på tills i morrn iaf!
Kanske ska ja skita i det ?

Föresten har jag haft en toppen helg :D
Var ute med Isa i fredags <3
Hur kul som helst! måste göras om snart :P
Hannes var väldigt snäll o lät oss sova där, han bjöd även på mat innan vi tog oss iväg till toxic =) <3

Lördagen var det mys och film typ hela dan hos bejbiii och med hans kompis Mange ^^
Söndags var också bara chill, gick ner o lämnade tillbaka några filmer i tullinge och bestämde mig för en tatuering, nu tror ja att jag vet hur den ska se ut, dock nervös för smärtan:S


I helgen blir det jobb , inget ja ser framemot! Men ja klagar inte, de blir pengar och därefter shopping :D
like it!

Kommentarer
Postat av: Sanna

när ska du tattuera dig? hur ser den ut? var ska du ha den? :)

2009-07-15 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0