En dag på jobbet !

Jag kände mig rätt utvilad i morse med, trots att ja tvingas ta 06 bussen fast än ja inte börjar för än 07,45...
Jag och en vikarie på jobbet började våran morgon med att försöka duscha en tant som totalt hatar att duscha.
Den här tanten var man tvungen att använda lift på, och det blev rätt krongligt av någon anledning...
Det gick med andra ord inge vidare att duscha henne, men gick de gjorde det iaf :D

Vi blev även kallade fjolliga jäntor, och massa annat :P
Måste dock erkänna att det var lite roande trots allt, hon är söt när hon blir arg :D
Vi fick duscha henne skit snabbt då vi hade vråkat sätta henne jätte konstigt i duschstolen, sen blötte hon ner både mig och vikaren. ^
Efter duschen och när hon satt i fåtöljen så var hon iaf nöjd och belåten så det kändes ju bra^^ haha.

Satt även hos en annan tant i morse och små pratade lite.
Berättade att jag fyller 20 år om 11 dagar.
Tanten säger förvånat och nästan chockat " är du så gammal och ser så ung ut ?! "
Enligt henne såg ja ut som typ 17... och enligt Hannes så var det inte en komplemang :P

Arbetade iaf effektivt idag, och blev klar 1 h innan ja skulle sluta och då hade ja även hunnit hjälpt en av personalen att ta en av hennes duschar och hennes tvätt. :D wiie! dock rätt segt att bara vänta ut tiden sen men jag klagar absolut inte :D
Kom dock på mig själv idag efter att jag gått från jobbet att jag glömt att ta av mig mina jobbar skor, i'm fail =) Lite pinsamt att gå runt med dem i tumba liksom^^

Medans jag väntade på bussen idag gick jag in på Hm, och ut kom jag med denna kofta:

  

Nog det enda gula plaget som man kan hitta i min garderob, men den är fin :D I like it !
Med andra ord har det varit en riktigt bra dag !
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och gå en liten kvälls promenad och sen sova. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0