Till min vän Jesscia<3


Att visa dagens outfit är inte riktigt min grej. Men bara för idag så blir det ett undantag.
                                                                        Varför?
Detta är för att jag i fredags blev tvingad av min kompis Jesscia att köpa ett par moss gröna jeans. Det är inte min grej att använda gröna jeans precis, men dem satt fint så jag köpte dem eftersom dem var ruskigt billiga^^ Men jag har en känsla av att min kära vän Jesscia inte tror jag kommer använda dessa jeans eftersom jag inte alls var så pepp på o köpa dem haha.

Så här Jesscia, här har du bildbevis hha:

 

( Nöjd Jesscia? och hag måste erkänna att jag tyckte om det faktiskt^^)

 Btw saknade dig massor i skolan<3


Kommentarer
Postat av: jessica

:D jag trodde faktikst inte att du skulle använda dom! men visst är du nöjd?? super snygg du va idag!!!!!!!:D synd att ja inte fick se de in real life...

me love you<33

2009-01-20 @ 20:19:37
Postat av: Nettaan

dom var fina ju Emma, du borde änvända dom:) hihi <3

2009-01-22 @ 14:14:58
URL: http://everything-.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0