Snart sova!

Isa är allt bra söt hon! hon tänker ta en tidigare buss i morrn fast vi inte börjar för än 12,00. Så vi kommer vara i skolan vid 10. Wohoh! men med Isa så har man inte tråkigt, hon underhåller alltid ^^ trots sitt ibland dåliga morgon humör haha.
Vi ska iaf börja dagen med o handla tuggummi på konsum:D alltid nått.

Snart är det gonatt för mig, trots att jag är pigg som vanligt. Men går ja inte o lägger mig snart kommer det inte bli för än sent, o då kommer jag vara död i morrn. Jag är iaf glad! Längtar tills fredag:D


Godnatt=)



En ganska ful bild på mig i know, men bilden är söt ändå=) 


Kommentarer
Postat av: issaa

vaddå ful bild på dig? my ass.

JAA dagen har varit bra hittills, och fredag kommer att bli så mycket bättre ;)<3

2009-01-26 @ 10:54:39
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0