Måndag= Många dagar kvar tills fredag=(

Japp, så lyder rubriken och visst är det sant! Jag vill ha fredag ju..=(
Uh måndagar känns mest ganska deppiga, inget kul som händer direkt förutom att man får träffa Isa i skolan=).

Men idag börjar vi iaf 12,00 och går till 16,45, så ingen kort dag idag direkt..
Ska iaf fråga om jag får gå lite tidigare och hinna med min 16,45 buss.
Just nu sitter isa brevid mig och tittar på allt gott man kan äta, och sen även massa goa flingor som man kan äta som snacks:D  vi sitter här med varsin kaffe och väntar på vår första lektion sjukvård. Ett jobbigt och ganska svårt ämne, men snart är det över och studenten väntar. April blir en rolig månad. Ska först gå på min egen studentskiva sen två andra. Blir mycket festande med andra ord, men de är nu man ska pasas på:D

Nu ska jag försöka göra nått vettigt, är ju trots allt i skolan:P haha. Men vad får vi se.. Isa & ja får roa oss med nått^^

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: issaa

Mjo det är nog en lång vecka som vi har framför oss :( Men vi får göra det bästa utav situationen:D Prata om mat kanske? ;)

<3

2009-01-26 @ 11:13:09
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0